Sportovně zaměřený kanál Eurosport změnil ke třináctému listopadu slogan i název. Mimo jiné se kanál přejmenoval na Eurosport 1, čímž se chce lépe odlišit od svého příbuzného kanálu Eurosportu 2.
Eurosport prošel za dvacet pět let své existence největší vizuální změnou. Obměnilo se logo i slogan. Z loga se vytratil prstenec deseti hvězd a nahradila ho v nové podobě jediná. Obměny se dočkalo také písmo, které dostalo modernější podobu. Nový slogan zní Fuel Your Passion, tedy Rozpal svou vášeň.
Pod novým vlastníkem Eurosportu, společností Discovery dochází dokonce ke změně názvu na Eurosport 1. V nové podobě chce sportovní kanál těžit ze svých dlouholetých zkušeností a zprostředkovávat nadále divákům ty nejzajímavější a nejkvalitnější sportovní přímé přenosy. Za cíl si dává také zvýšit svojí prestiž, což dokazuje odkoupení práv na vysílání Olympijských her v letech 2018- 2024.
„Eurosport je synonymum pro živé vysílání a pod značkou Discovery oživuje svůj růst a kvalitu, aby byl co nejblíže srdcím sportovních diváků. Představení nové podoby značky je další významný krok, aby se Eurosport stal nejoblíbenějším kanálem pro sportovní fanoušky kdekoliv na světě,“ řekl generální ředitel Eurosportu Peter Hutton.